Welcome to my woolly world

zondag 7 november 2010

Catch of this week

Als ik al eens buiten de deur kom, en deze week was dat Puurs, neem ik meestal een lijstje mee met de kringloopwinkel(s) van die buurt.
Kwestie van te ontdekken welke spullen een Puurs-enaar of een Peer-enaar (inwoner van Peer) of  bijvoorbeeld een Zottegem-enaar (eind deze maand gaat de TT naar daar) zoal afdankt.
Dit was de vangst van deze week: een ijsblokjespot van Teachers (want ik hou van letters), vintage theetas en eierdopje uit Puurs.
De rest uit die van Hasselt.

Whenever I go out I take a list of secondhandshops with me. This time I went to Puurs and found this Teacher 's-jar for icecubes, a vintage teaglass and eggshell. The rest I found in a local secondhandshop.

3 opmerkingen:

  1. ik heb net dezelfde bordjes voor mijne uitzet later ;) en die theetasjes heb ik ook al in allerlei kleuren! super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vondsten! Vooral de thee-tas, die is mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat blik is geweldig leuk! Good catch!

    BeantwoordenVerwijderen