Welcome to my woolly world

zondag 3 juli 2011

Hi Ho in de tuin

De rommelmarkt in Genk, daar kan je soms slagen slaan in juli en augustus. Vandaag schafte ik me daar een stel goedkope werkkrachten aan. En ze mochten meteen beginnen.


Als je heel goed kijkt kan je zien, dat ik er -links, met de groene punnemuts- ook bij zat.
Na bespreking klom ieder in z 'n struik of boom en ging aan de slag. Ik bleef doen waar ik mee bezig was. Ik zit daar trouwens nog altijd.


Zo ziet het er nu uit:


Een zichtbaar verschil tegen een maand geleden:


Met speciale dank aan haar waar ik de mosterd voor de groentenbakken ging halen.

4 opmerkingen:

  1. Stuur die mutskes eens naar Balen ....ze zijn geweldig....wat een aanschaf heb je gedaan...echt geweldig !!!

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh, ik ben jaloers!!! Maar ze zouden meteen verloren geraken in mijn oerwoud-moestuin...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahzo, je bent in Genk geweest? Dat is nogal een rommelmarkt. Was er zelf ook, heb een leuk retrostofje en een paar ritsen gekocht.

    Je hebt een hele mooie moestuin, trouwens.
    En I like those little gnomes :)
    Kunnen ze ook naaien? Dan mogen ze een hele reeks stof komen opwerken thuis :D

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het altijd grappig dat ze zeggen 'ge moet om 10u nuchter binnen komen' alsof mensen smorgens vroeg al aan de drank zijn...maar ik mag ook tijdens chemo best een glaasje drinken...alleen niet op de dag ervoor,dag zelf en dag erna...ze zeggen zelfs dat het voor de bloedcellenaanmaak 'goed' is....

    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen