Welcome to my woolly world

dinsdag 2 april 2013

Gezien en goedgekeurd

Nadat de vorige 2 tasjes werden afgekeurd maakte ik een derde exemplaar met de lapjes leder die ze zelf uitkoos. Mijn 'vrijheid' bestond enkel uit het kiezen van een voeringsstofje.
Omdat ze 2 jaar geleden met haar meter Parijs bezocht, leek dit het ideale extraatje.


Het sluitingsmechanisme van de vorige 2 tasjes vond ik zelf niet wauw en zo kwam het dat ik zaterdag met een setje metalen drukknopen thuiskwam.
Een beetje onzeker probeerde ik alle onderdelen met enkele tikken van de hamer te bevestigen wat wonderwel lukte. Er belandde maar één deeltje in de vuilbak wegens krom geklopt. Leergeld, u weet wel.


Na een mistige shortski met de papa, kon ze gisteravond haar tasje eindelijk uitpakken.
De twinkeling in haar ogen vertelde alles!



Ondertussen liggen er nog 2 tasjes te ontstaan.
Met iets meer kleur.





2 opmerkingen:

  1. Ohh Tilda wat zijn ze mooi! ....

    En wat was het gisteren koud brrrrr en veel wind , regelmatig vloog er iets weg ....ben ook geselekteerd voor Kreazility ....weer een nieuwe uitdaging :-)

    Liefs
    Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn prachtig ! Fijn dat ie goedgekeurd is...

    BeantwoordenVerwijderen