Welcome to my woolly world

vrijdag 24 augustus 2012

Carla Broekhuizen

Ongeveer 3 weken geleden vroeg Carla me om 2 mutsjes te maken voor fotoshoots met baby 's.
Carla ken ik sinds een jaar of tien. Van toen we nog hoofdzakelijk met fotografie bezig waren en beelden postten in een community van allemaal fotografen. Een zalige tijd, want daar werd de basis van enkele fijne vriendschappen gelegd. Ondertussen maakt zij nog steeds fantastisch foto 's en sloeg ik noodgedwongen een andere weg in.
Carla 's beelden zitten altijd vol humor, vaak met een statement, hebben lef en tonnen karakter.
Wie van Boho houdt, zal nooit uitgekeken raken op haar kleurgebruik.


Regelmatig werkt ze met volslanke modellen, en werd zo onlangs alwéér winnaar van een fotowedstrijd. Ditmaal eentje die Olympus organiseerde. De foto lokte heel wat controversiële reacties uit. Olympus heeft zijn doel bereikt!


Welsh Corgie Tjerk Jan was meer dan eens model, met vaak hilarische taferelen tot gevolg.


Ondertussen besliste ze om Hell O Pretty op te nemen in haar warme nest. Ongetwijfeld komen daar typische Carla-beelden van. Hell O Pretty is een naaktkat ....

Baby Royce draagt hier het mutsje. De foto lijkt wel uit een catalogus te komen. Ze is dan ook een pro op alle gebied!





3 opmerkingen:

  1. Wat een gave foto's, ik vind de dikke dame met spaghetti het meest bijzonder, ik begrijp wel dat ze daar een wedstrijd mee gewonnen heeft!
    Leuk dat jouw mutsje een rol gespeeld heeft, het is een dotje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind net de foto van de corpulente dame afschuwelijk.... Niet omwille van het postuur van de dame maar wel omwille van het feit dat er overal slierten spaghetti op liggen en de dame in kwestie gulzig zit te eten. Ik interpreteer dat foto meer als net doordat de dame zo kwistig omgaat met voeding is zo zo dik geworden. Die foto is in elk geval kwetsend voor zwaardere dames die goed op hun voeding letten of die door aandoeningen of gebruik van medicatie zo zwaar geworden zijn. Ik vind dat corpulent zijn door deze foto nog extra belachelijk gemaakt wordt. Neen, voor mij is deze foto zeker geen prijs waard in een wedstrijd....

    BeantwoordenVerwijderen