Welcome to my woolly world

vrijdag 3 augustus 2012

Originele verjaardagskaart met Tutorial

Eens iets helemaal anders dan met haak-/brei-/naald.
Dit oorspronkelijke ideetje kwam ik onlangs tegen op Pinterest. Altijd leuk, ideetjes met letters. In dit geval geschenkverpakking.

Vermits enkele vriendinnen binnenkort verjaren, leek het me leuk om dit principe om te toveren tot een verjaardagskaart.



Het stappenplan heb ik niet gefotografeerd maar ga ik hier tekstueel uit de doeken doen.
In Photoshop heb ik een A4-tje gemaakt met 'Gelukkige Verjaardag' en de blokken strategisch geplaatst zodat je, als je ze op deze manier afdrukt, meteen 2 kaarten kan vouwen nadat je je blad doormidden hebt gesneden.
De PDF die ik ervan maakte kan je hier vinden en gewoon afdrukken op teken- of ander stevig papier.
Vouwen, zoeken, omlijnen, wensen schrijven en versturen maar!

6 opmerkingen: