Welcome to my woolly world

donderdag 20 september 2012

Het bestaat!

Na het publiekelijk maken van mijn nieuwe wintercollectie accessoires op feesboek kreeg ik een zomerse maakvraag. En wel van de mevrouw van wie ik vorig jaar mijn schitterend ladenkastje kocht.
Haar dochter beviel onlangs maar woont tijdelijk in the U.S.A. alwaar het weer nog een tijdje zomers blijft.
Ze vroeg me om een identiek setje ieniemienie teenslippers te maken die ze een tijdje geleden ergens had zien passeren op 't internet.
Na enig zoekwerk doken de eerste beelden van gehaakte babyteenslippertjes op.
Nu staat er hier een paar te wachten op een reisje over de Atlantische Oceaan. Lucky them.
Veel handleiding vond ik niet op 't internet, maar met wat tips & goede foto 's hier en daar lukte het na wat gepriegel om dit paar in maatje 18 te haken.
Echt wel heel schattig hoor nu ik ze van dichtbij zie.


6 opmerkingen:

  1. oooh, zo lief! Nu zou ik daar ook graag eens van die schattige minibabyvoetjes in willen zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk maar ik vraag me af of het voor zo'n kleine pruts makkelijk zit aan de voetjes.....Bij zo'n kleine voetjes staan die teentjes al zo dicht tegen elkaar en ik denk niet dat het voor het kindje comfortabel is, als er tussen die teentjes nog zo'n gehaakt reepje zit. Mooi, maar ik zou het zeker niet willen gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oooo zooo super schattig !!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen