Welcome to my woolly world

donderdag 13 januari 2011

Dekbedovertrek

Op zoek naar een welbepaald stofje (Groovy Guitar) uit de collectie van Michael Miller, kwam ik terecht in de virtuele winkel van Hawthorne Threads.com. Wat een openbaring, al die amerikaanse stoffen! 't Was moeilijk om mijn bestelling binnen de perken te houden, vandaar dat er nog enkele creatieve madammen van 't Leuvens Stiksel meehielpen om het pakketje te vullen.
Ziehier het eerste naaisel van 2 van Michael Miller 's stofjes: een nieuw dekbedovertrek voor dochterlief.
Benieuwd wat ze van 'r verrassing vindt als ze straks van school komt.
Morgen of nog later halen we de Groovy Guitars boven om een exemplaar te maken voor de zoon.
Btw, voor de onderkant(en) kocht ik warme flanel in een échte winkel. De amerikaanse stoffen zijn nl, maar 110cm breed dus nam ik een breder stuk onderstof  omdat tekort op te lossen.

 





Pssst, er is nog een pakketje onderweg ... solden bij Equilter ....te schoon om daar niet van te profiteren ....

7 opmerkingen:

  1. Prachtig! Een heel mooi stofje. En wat heeft jou dochter een gezellig bed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt mooi gedaan hoor. Ik denk dat er vanavond iemand met veel plezier onder de wol zal kruipen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd wat je nog meer gaat maken. Wat een heerlijk plekje heeft je dochter zo. En dat dekbed is zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kamer heeft je dochter. Very clean! En het dekbed is prachtig geworden.Past helemaal in de stijl van de kamer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi stofje he! ik heb daar ooit een kleedje in gemaakt, maar ik hoefde voor de stof niet zover te gaan zoeken, ik weet niet waar je woont, maar Isabo in Tienen heeft ook soms michael miller stofjes, zoals oa twee zomers geleden ;)
    http://www.tantehilde.be/wrdprss/?p=220

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Héél mooi! Zo wil ik er ook wel één!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pfieuw, ben ik content dat jij dit berichtje hebt geschreven.
    Hier staat ook een donsovertrek op de planning...de stof ligt al een paar weken klaar en ik ging net beginnen met paspel naaien.
    Tot ik je berichtje lees en ineens besef dat een overtrek idd 140 breed is en niet 110 zoals ik tot nu toe veronderstelde.
    Grmbl, dat wordt dus stof bijbestellen...en project een week of twee uitstellen.
    Maar alle...merci dus om mij van een megaflop te behoeden!
    Super wat jij er van gemaakt hebt!

    BeantwoordenVerwijderen